​Am citit astăzi că realitatea e alta.

Degeaba o văd eu diferit, îmi zic.

Şi mă ridic cu greu după două idei 

care-au evadat din mintea mea,

obosită de la citit elucubrații.

Au căzut sub perna mea moale,

țesută cu migală de propriile-mi vise,

crezând ca acolo vor fi protejate

de naivitatea mea prostească,

dar şi de om cu prințipuri şi ideal.

Vorba maestrului Caragiale.

Mai bine dorm cu ele sub cap,

căci, dacă le scot la iveală,

îmi trădez propriile sentimente,

mă expun oprobriului cu dinții de fier,

alunecând spre neant.

Mai bine tac şi visez.

Lasă un răspuns

