Dintr-un poem se-aude lira…

Sunet de poveste

culoare de diamant

fină ca un fir de bumbac,

Blândă ca povața mamei

            şi tac…

Tac, ascult şi îngân

acordurile ei şi mă culc.

           Nimic…

Un vis întortocheat,

ca o gură de leu înfometat,

mă cuprinde.

O balanță infinită

îmi cântărește gândurile –

Semne de peste zi

amestecate în contraste diferite,

cu satisfacții şi neîmplinire,

toate, deopotrivă, născând

           poezie.

Parcurg constelaţii

cu ochii închişi,

cu sufletul cârpit şi

în halatul de baie.

Respir adânc

Mă tem că-i prea curând

să–mi amăgesc inima,

            şi…

o iau de la capăt.

Se aude iar lira.

Povestea ei mă dezmiardă

          şi simt…

Simt cum totul e culoare.

Verde-smarald,

contopit cu albastru-infinit,

înroșit de inimi sângerii

şi fețe timide…

totul acoperit de valul alb al tăcerii.

4 gânduri despre “Dintr-un poem

  1. I have been surfing online more than 2 hours today, yet I never
    found any interesting article like yours. It is pretty worth enough for me.
    Personally, if all web owners and bloggers made good content as you did, the
    internet will be a lot more useful than ever before.

    Apreciază

Lasă un răspuns

