Stau la masă cu păcatele mele

Le cânt şi le spun pe nume fiecăruia.

Apoi le pun la spălat și le pieptăn

Și le agăț într-un cui la uscat.
Le spun că și eu sunt de-a lor,

Născută  din supremul păcat

De la mama Eva și de la tatăl Adam

Care au mușcat frigid dintr-un măr voluptos.
Stau la masă cu păcatele mele.

Încerc să le cert, dar nu mă lasă inima,

Așa ca, le cânt eu sunt miss America,

Căci singurele care mă cred sunt ele.
Şi eu, o fată obişnuită din România,

Îmi cânt păcatele cu seninătate.

Le-aș goni, să mă debarasez de rele,

Dar știu că doar cu acestea pot fi eu-însămi.

Lasă un răspuns

