Din valul lacrimilor mele

Din ochii ce s-au scurs,

Avut-am oare eu putere

Să urc puţin mai sus?
Puţin mai sus, la Dumnezeu,

La El să îmi descarc,

Durerea din sufletul meu

Şi să-L slujesc în veac?
Din valul lacrimilor mele,

Un înger s-a născut

Şi cu a lui putere sfântă,

El linişte-a făcut!
O linişte duioasă-n suflet,

În sufletul meu frânt,

Căci s-auzise parc-un vuiet

Ş-apoi m-am liniştit.
Îţi mulţumesc Mărite Doamne,

Că tu mereu m-ajuţi,

Îi dai putere să-mi aline,

Al tău înger, sufletu-mi răpus!
Îţi mulţumesc că-mi dai putere,

Ca viaţa grea s-o-nfrunt

Şi că imensa mea durere

Mi-o iei, atunci când plâng!
Din valul lacrimilor mele,

Un înger s-a născut,

Iar colo sus, din cerul plin de stele,

Un dar Dumnezeu mi-a făcut.
Un dar ce-l preţuiesc enorm

Şi ţin mereu la el,

Un dar ce-n gând cu el adorm

Şi-l simt ca pe un ţel.

Lasă un răspuns

