​Visam America şi eu,

Țara tuturor posibilităților,

Țara tuturor.
Eram de acolo…

Mama m-a născut şi habar nu avea

Ca eu sunt America,

Sau Andreea

Sau cum o vrea ea.

Mi-am ascuns bagajul în cală

Să nu mă întorc acasă.

Mama m-a certat şi mi-a zis nervos

Tu nu ştii ce vrei,

Viața ta e grozavă.
Noi suntem aici

Fratii tai, de asemenea.

Frustrările tale te îndepărtează

de toti cei care te iubesc.

Eu repetam mereu

Şi eu? Şi eu? 

Şi visele mele?
Anii au trecut.

Stăm la masă cu toții.

Copiii râd şi se joacă,

Iar mama ne privește cu dragoste

Pe fiecare.
Şi-abia acum realizez,

Ca eu visam la cai verzi

[Sau roşii cu bleumarin şi

50 de stele în frunte.]

Pentru că eu sunt Romania.

Lasă un răspuns

