În ochiul din piept e scrijelit cu o rază –
O floare cu iris curcubeu ca o emblemă.
Niciun nor nu mă invită la dans.
Câtă frustrare adună într-însul!
Căci eu sunt luată în brațe de soare –
Verde în gură şi roşie în timpan,
Cu o lumină albă-nfiptă adânc în gândire.

E frig, dar eu dansez cu soarele.
Mă pişcă de obraji cu dragoste,
Îmi străpunge trupul cu  raza sa tânără
Şi coboară pe sub fustă,
Aş, ce să spun…are şi dinți.
Melanjul este omogen, ba chiar perfect…
Eu şi soarele, soarele şi cu mine.

Poate sa plouă, să tune,
Să  fulgere până în tălpi,
Ninsori grele să mi se prindă în păr
Şi vântul să mă răscolească-n drumul meu…
Eu sunt născută dintr-un dans perfect,
Am flori în suflet şi dansez şi eu
Cu soarele, de dragul vieții. 

Lasă un răspuns

