Mi-am spus că este totuși ceva.
O sclipire de partea cealaltă de care trebuie să iau seama.
Corespunde cerințelor mele drastice. Asta e foarte bine.
Un poet din vremea maturității mele mi-o spune în privat,
printre rândurile poeziei sale moderne.
Sugestia, covârșitoare.
Înmagazinează, în ea, toate regulile cotidianului.
Important e, că nu-i plictisitor pentru cei tineri.

Azi am citit Cărtărescu. Surprinzător. Lectura
e o prelungire a studenției. Atât de naivă…
Credeam în poema chiuvetei. Spre seară,
premiul național „Mihai Eminescu”. Alții ard cărțile.
Mda…
În ceafa mi s-a prins, iarăși, o idee poetică,
fiindcă, tot de aseară, bucuria mi s-a cuibărit la piept.
Caut să fac punte dinspre creierul meu, către
mirabila manifestare estetica a celor apreciați.
Să-mi cadă și mie bine.
Ca după o masă de fructe din care
tot ce-i mai bun vine spre final.
Bănuiesc ca va fi pe termen lung. Rezultatul…
excepțional.

A.M. (15. Ian. 2017)

Un gând despre “Poemul unei sclipiri adecvate

Lasă un răspuns

